دانشگاهی

آغاز ثبت‌نام اسکان در خوابگاه‌های امیرکبیر

بر اساس اعلام معاونت دانشجویی؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، معاونت دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در اطلاعیه ای مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه های دانشجویی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است، طبق مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه مبنی بر حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی فاز دهم اسکان در شرایط کرونا  از ۱دی آغاز و تا ۱۵ بهمن می‌باشد، همچنین مهلت ثبت نام از امروز ۲۴آذر آغاز شده و تا ۵ دی ادامه دارد.

لازم به ذکر است، در این دوره اسکان دانشجویان مشمول امتحان و پژوهش اسکان داده خواهند شد. کلیه دانشجویان متقاضی (اعم از ساکنین فعلی فاز نهم و دانشجویان غیرساکن) می‌بایست برای فاز دهم ثبت نام کنند و پس از تاریخ مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کلیه دانشجویان ورودی ۹۷ ارشد، ورودی ۹۵ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در این فاز (دهم) نخواهند داشت.

در موارد خاص نظیر دفاع از پایان‌نامه، انجام تست آزمایشگاهی، آزمون جامع و … با تایید استاد راهنما و در صورت وجود ظرفیت حداکثر به مدت ده روز در فاز دهم خوابگاه امکان سکونت وجود دارد.

کلیه دانشجویان، پس از تایید اسکان توسط اداره امور خوابگاه‌ها و اخذ تاییدیه سلامت از مرکز بهداشت فقط و فقط در روز‌های کاری از ساعت ۸ تا ۱۵ امکان دریافت مجوز ورود به خوابگاه را دارند. ورود به خوابگاه منوط به تزریق دو دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)

پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها و نیز مهمانسرا‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

تردد در خوابگاه از اول دی برای همه دانشجویان ساکن و غیرساکن در فاز نهم، منوط به طی مراحل اسکان (اعم از ثبت درخواست در پرتال آموزش و نیز نهایی شدن اسکان از طریق دفتر خدمات دانشجویی) و ثبت تردد در سامانه سماد می‌باشد. در غیر اینصورت دانشجو ساکن فاز ۹ در صورت دارا بودن شرایط فاز دهم بایستی مهمان باشد و هزینه مهمانی بپردازد.

دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه ننماید، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد بود و بایستی فورا خوابگاه را ترک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا