آزمون‌هاورودی دکتری

آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی فردا حضوری برگزار می شود

در دانشگاه قم؛

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه معارف اسلامی گزارش می دهد:

 توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی از ۱۹ مهر آغاز شده و تا امروز پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ فقط از طریق سایت دانشگاه معارف اسلامی از طریق این لینک ادامه دارد، بنابراین داوطلبان از تماس یا مراجعه حضوری به دانشگاه، جهت دریافت کارت ورود به جلسه خودداری کنند.

این آزمون به صورت حضوری فردا جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ رأس ساعت ۸:۰۰ صبح در دانشگاه قم برگزار می‌شود درب سالن امتحانات رأس ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد.

در جلسه آزمون به ازای هر ماده امتحانی یک پاسخنامه به داوطلبین داده می‌شود. در صفحه اول پاسخنامه شماره داوطلبی و تصویر داوطلب وجود دارد که در ذیل آن بارکد منحصر به فرد هر داوطلب است.

در قسمت مستطیل بالای پاسخنامه نباید چیزی نوشت یا علامتی گذاشت و نیز بارکدهای موجود در برگه مطلقاً نباید مخدوش شود، در صورتی که داوطلب بارکدهای بالای پاسخنامه را مخدوش کند، نمره صفر منظور خواهد شد و اعتراضی وارد نخواهد بود.

داوطلب به محض دریافت پاسخنامه لازم است نام خانوادگی و نام خود را با نام و نام خانوادگی روی پاسخنامه و نیز شماره داوطلبی مندرج در پاسخنامه را با شماره صندلی و شماره مندرج در کارت ورودی خود مقایسه کند و در صورت مشاهده تفاوت، بی‌درنگ موضوع را به نزدیک‌ترین مراقب در جلسه اطلاع دهد و موضوع را پیگیری کند تا اختلاف برطرف شود.

این آزمون، تشریحی است؛ داوطلب باید پاسخنامه را فقط با خودکار آبی یا مشکی تکمیل کند و جواب دادن به سوالات با مداد یا خودکار قرمز و سبز، تخلف محسوب می‌شود.

به هر داوطلب برای هر ماده امتحانی، پاسخنامه جداگانه ای تحویل داده می‌شود؛ به‌هیچ‌وجه جواب دو ماده امتحانی را در یک پاسخنامه ننویسد؛ در صورتی که پاسخ‌ها مربوط به ماده امتحانی درج شده در پاسخنامه نباشد، نمره صفر منظور می‌شود و هیچ اعتراضی مورد قبول نخواهد بود.

داوطلب باید علاوه بر کارت ورودی، شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی، چند خودکار و سنجاق به همراه داشته باشد.

همچنین از آوردن وسایل اضافی مانند ساک دستی، کتاب، جزوه، تلفن همراه، تبلت و… به جلسه آزمون خودداری کنند در صورت مشاهده، تقلب محسوب شده و با متخلف برابر با ضوابط برخورد خواهد شد. خارج کردن ملزومات آزمون (پاسخنامه یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون، تخلف محسوب شده و با داوطلبین متخلف، طبق ضوابط برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا