آزمون‌هااشتمال

آزمون داخلی زبان انگلیسی دکتری دانشگاه معارف ۸ مهر برگزار می شود

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه معارف اسلامی گزارش می دهد:

معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد: آزمون داخلی زبان انگلیسی تخصصی دکتری در تاریخ پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشجویان داوطلب می‌بایست برای شرکت در این آزمون، نسبت به تهیه کارت خرید به مبلغ، برای بار اول: ۷۰۰.۰۰۰ (هفتصد هزار) ریال و برای بار دوم و دوم به بعد: ۱.۰۰۰.۰۰۰ (یک میلیون) ریال از قسمت خرید کارت و پرداخت وجه سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی با عنوان پرداخت وجه آزمون داخلی زبان انگلیسی تخصصی دکتری (مهر ۱۴۰۰) اقدام و شماره سریال کارت خرید را برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی دریافت کنند.

بعد از پرداخت هزینه آزمون و دریافت سریال ثبت‌نام، برای ثبت‌نام در آزمون مربوطه از قسمت ثبت‌نام آزمون در سامانه پذیرش نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

داوطلبان تا ۳ مهر ۱۴۰۰ فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، آزمون پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه معارف اسلامی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، تا زمانی که کد رهگیری در زمان ثبت نام توسط داوطلبان دریافت نشده باشد ثبت نام تکمیل نشده است همچنین وجه پرداختی در صورت انصراف یا غیبت در آزمون به هیچ وجه عودت داده نمی‌شود و برای شرکت در آزمون بعدی می‌بایست مجدداً وجه مربوط به ثبت‌نام پرداخت شود.

دانشجویانی که برای بار اول اقدام به پرداخت وجه ثبت‌نام می‌کنند ولی در آزمون شرکت نمی‌کنند، یک نوبت برایشان محاسبه می‌شود و شرکت در آزمون بعدی، آزمون دوم آنها خواهد بود و با مبلغ جدید محاسبه می‌گردد.

این آزمون مختص دانشجویان دانشگاه معارف اسلامی است و امکان شرکت دانشجویان سایر دانشگاه‌ها وجود ندارد.

یکی از شروط شرکت در آزمون جامع دکتری دانشگاه معارف اسلامی، ارائه گواهی قبولی در آزمون زبان انگلیسی تخصصی دکتری است و نمره قبولی در این آزمون ۶۰ از ۱۰۰ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا