آزمون‌هاورودی دکتری

هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ اعلام شد: ۸۳۲ هزار تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران (ph.D info)، هزینه ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ تعیین و به تصویب هیئت وزیران رسید. بر اساس این مصوبه، هزینه خدمات ثبت‌نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور مبلغ ۸۳۲ هزار تومان تعیین شده است.

جزئیات مصوبه

هیئت وزیران در جلسه‌ای به تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ و با پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش، هزینه خدمات آزمون دکتری را برای سال ۱۴۰۴ به شرح زیر اعلام کرد:

۱. هزینه خدمات ثبت‌ نام آزمون‌های سازمان سنجش مطابق با توافق‌های سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین می‌شود. این هزینه به حساب درآمدی خزانه‌داری کل کشور واریز شده و برای تأمین هزینه‌های برگزاری آزمون‌ها به بودجه سازمان سنجش و سایر وزارتخانه‌های مرتبط افزوده می‌شود.

۲. تمامی مراکز آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی موظف به همکاری با سازمان سنجش در برگزاری آزمون‌ها هستند.

۳. وزارت علوم موظف است در چارچوب قوانین و مقررات از تسری ماده ۴۷ قانون تأمین اجتماعی به دستگاه‌های مرتبط با اجرای آزمون‌ها جلوگیری کند.

۴. سازمان سنجش آموزش کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت موظف‌اند تا زمان اعلام نتایج آزمون‌ها، ضوابط امنیتی و حفاظتی را به‌طور کامل اجرا کنند.

۵. سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در صورت نیاز به تسهیلات برای خرید تجهیزات چاپ، بازپرداخت تسهیلات را از محل منابع سازمان سنجش در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ پیش‌بینی خواهد کرد.

تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا