اطلاعیه و بخشنامه‌دانشگاهی

صندوق رفاه دانشجویان هزینه تهیه غذای دانشجویی را اعلام کرد

افزایش مجدد 20 درصدی توسط دانشگاه منصفانه است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران (Ph.D info) به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، با توجه به بخشنامه شماره ۱۳۰/۵۰۹۰ هزینه تهیه غذای دانشجویی به دانشجویان گرامی اعلام شد.

طبق این بخشنامه که به شرح ذیل میباشد :

  • سهم دانشجو از تأمین هزینه غذا در طی سنوات عادي مجاز تحصیل (کاردانی چهار نیمسال، کارشناسی هشت نیمسال، کارشناسی ارشد چهار نیمسال، دکتراي حرفه ای و دکترای مسـتقیم دوازده نیمسال، دکترای تخصصی ناپیوسته و دکترای دستیاري هشت نیمسال، دکترای پیوسته شانزده نیمسال و پسادکتری براي هر دوره دو نیمسال)، به تفکیک قیمت غذای پرهزینه، متوسط هزینه و کم هزینه به ترتیب پانزده هزار تومان، دوازده هزار تومان و هفت هزارو پانصد تومان تعیین گردید.
  • سهم دانشجو از تأمین هزینه غذاي دانشجویی برای نیمسالهای اول و دوم سنوات اضافه مجاز دو برابر، برای نیمسالهای سوم و چهارم سنوات اضافه مجاز، سه برابر و براي نیمسالهای سـنوات اضافه مجاز بیش از چهار نیمسال، پنج برابر سهم دانشجوی سنوات عادي مجاز از تأمین غذاي دانشجویی در طول سال تحصیلی تعیین گردید
  • قیمت های مشخص شـده غـذای دانشـجویی در این مصوبه فقط برای نیمسالهای اول و دوم هر سال تحصـیلی میباشد و شامل ترم تابستانی نمیباشد.
  • تعیین میزان کمک دانشـگاهها براي تأمین هزینه غـذای دانشـجویی در غـذاخوريهای مکمل و همچنین ترم تابسـتانی بر عهـده خود دانشگاهها بوده و جدا از مفاد این مصوبه میباشد
  • دانشـگاه ها و مؤسسات آموزش عالی میتوانند در شرایط خاص و با توجه به شرایط جغرافیایی، اقتصادی و منطقه ای با تشخیص هیأت رئیسه تا 20 درصد مبلغ تعیین شده را افزایش دهند.

لازم به ذکر است از تاریخ اعلام و ابلاغ این بخشنامه، تمامی  بخشنامه ها و ابلاغیه های قبلی مغایر با این بخشنامه، باطل و بلااثر میگردند.

 

برای دسترسی به فایل دستور العمل وارد لینک زیر بشوید 

بخشنامه استفاده دانشجویان از غذای دانشجویی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا