آزمون‌هاورودی دکتری

تاخیر ملال‌آور دانشگاه آزاد در اعلام زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، در حالی که اطلاعیه‌های قبلی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کنکور دکتری و پذیرش استعداد درخشان دکتری ۱۴۰۳ از اعلام جزییات مصاحبه داوطلبان در ۱۵ تیرماه خبر داده بوده، هنوز هیچ خبری در این مورد منتشر نشده است.

این درحالی است که با توجه به متمرکز بودن مصاحبه‌های دانشگاه و برگزاری در شهر تهران، داوطلبان شهرستانی نیازمند پیش‌بینی بلیط سفر و نحوه اقامت در تهران هستند و هر چه جزییات مصاحبه دیرتر اعلام شود، مشکلات این داوطلبان بیشتر خواهد بود.

همچنین با توجه به این که بسیاری از داوطلبان برای تابستان خود سفرهای تفریحی، زیارتی، علمی و… در نظر گرفته‌اند و یا برنامه خاصی را جهت انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، تأخیر فراوان دانشگاه آزاد در اعلام جزییات مصاحبه، انجام برنامه‌ریزی و انتخاب بهترین گزینه‌ها را برای این داوطلبان غیرممکن کرده است.

ضمن آن که برای داوطلبانی که اقدام به کسب آمادگی و مطالعه علمی برای مصاحبه می‌کنند، نامشخص بودن زمان دقیق مصاحبه ملال‌آور و آزار دهنده است و ممکن است به سرخوردگی و بی‌انگیزگی این داوطلبان منجر شود.

با توجه به‌ عدم پاسخگویی مناسب دانشگاه آزاد به پیگیری‌های انجام شده خبرنگاران، امیدواریم دانشگاه هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف داوطلبان و اعلام زمان دقیق مصاحبه هر فرد اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا