آزمون‌هاورودی دکتری

پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران (ph.D hnfo) به نقل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ، ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه در سال تحصیلی جدید، اعلام میدارد ثبت نام از پذیرفته شدگان جدیدالورود، در دو مرحله به روش  الکترونیکی و مراجعه حضوری انجام می پذیرد.

در مرحله ثبت نام الکترونیکی(مرحله اول) ضروری است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل کنند و مدارک لازم برای ثبت نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ کنند؛ در مرحله مراجعه حضوری(مرحله دوم) با در دست داشتن گواهی پذیرش غیر حضوری و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام (سیستم گلستان)، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) و پس از تایید توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت نامی و پذیرش نهایی به دانشکده محل تحصیل (برابر زمانبندی مندرج در سایت دانشکده مربوطه) مراجعه نمایند.

(لازم است برنامه زمان بندی دانشکده ها قبل از ایام فوق مورد ملاحظه قرار گیرد)

 

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، قبل از شروع مرحله دوم (مراجعه حضوری) باید توسط این مدیریت در سامانه ثبت نام (سیستم گلستان) بررسی و تأیید شده باشد، بنابراین لازم است پذیرفته شدگان بطور مداوم وضعیت تأیید مدارک خود را از طریق پردازش ۱۶۳۷۰ در سیستم گلستان کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند تا مراحل بعدی ثبت نام و پذیرش نهایی امکان پذیر شود.

عدم مراجعه جهت تطبیق مدارک در زمان های معین شده به معنای انصراف از تحصیل است و از پذیرفته شدگانی که در روزهای اعلام شده مراحل پذیرش ثبت نام خود را تکمیل نکنند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

نکات مهم

تذکر مهم

  •  تمامی پذیرفته شدگان لازم است بر اساس بخشنامه هیات مرکزی گزینش دانشجو سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام کشور جهت بررسی صلاحیت عمومی موارد زیر را تهیه و حداکثر تا ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ از طریق آدرس ایمیل [email protected] به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند.
  •  پرداخت مبلغ ۳/۴۲۴/۰۰۰ هزار ریال و ارسال تصویر فیش واریزی

روش های پرداخت به شرح زیر عبارتند از :

  •  شماره حساب: ۴۰۰۱۰۲۱۱۰۳۰۴۲۵۹۱
  •  شناسه شبا: ۱۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۱۱۰۳۰۴۲۵۹۱IR
  •  شناسه واریز : ۳۶۶۰۲۱۱۷۴۱۴۰۱۰۳۰۰۲۲۰۱۱۳۵۶۰۷۴۸۹
  • گیرنده مبلغ بانک مرکزی و حساب بنام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور می­باشد.
  •  فایل عکس ۴*۳
  •  تصویر کارت ملی (کلیه اتباع ایرانی)
  •  تصویر صفحه اول شناسنامه (کلیه اتباع ایرانی)
  •  تصویر صفحه پاسپورت یا کارت اقامت که حاوی مشخصات فرد باشد (کلیه اتباع غیر ایرانی)
  •  تصویر فرم صلاحیت عمومی ( ویژه داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ که فرم صلاحیت عمومی تکمیل نموده اند.)

 

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه آموزشی گلستان به شرح زیر می باشد:

  • فایل عکس4*3
  • کارت ملی(پشت و رو)
  •  شناسنامه (تمام صفحات)
  •  مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (ارائه مدرک فراغت از تحصیل مقطع کاردانی حاوی معدل کل برای فارغ­التحصیلان کارشناسی ناپیوسته و همچنین در صورت ارائه دانشنامه کاردانی، بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل کاردانی الزامی است)
  •  مدرک فارغ ­التحصیلی کارشناسی ­ارشد (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)
  •  گواهی تایید تاریخ فراغت از تحصیل و معدل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ­ارشد که تا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند و فارغ التحصیلانی که فاقد مدرک بوده و یا مدرک فراغت آنها فاقد معدل می باشد.
  • فرم پذیرفته شدگان آزمون ورودی دکتری (Ph.D)
  • گواهی معدل برای دانشجویان سال آخرکارشناسی ­ارشد با قید معدل کل و واحدهای گذرانده تا ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 
  • (برای دریافت فرم­­ معدل کلیک نمایید)
  •  حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت از ارگان محل خدمت (برای شاغلین وزارتخانه ­ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی) تأکید می گردد انجام مراحل ثبت‌نام منوط به ارائه گواهی مذکور می‌باشد و در صورت عدم ارائه گواهی، ادامه روند ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود. 
  • فرم تعهد آموزش رایگان را دانلود و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری کنید 
  • فرم تعهد دانشجویان سال اخر را دانلود و پس از تکمیل در سامانه بارگذاری کنید
  • تعهد نامه ارائه اصل مدارک
  •  تعهد نامه ثبت نام مشروط پذیرفته شدگان استعداد درخشان
  • گواهی تائید آدرس محل سکونت
  •  پذیرفته شدگان موظفند در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور (سامانه ncr.ir) نشانی محل سکونت فعلی خود را ثبت نموده و گواهی تائید محل سکونت را در سامانه گلستان بارگذاری نمایند.
  • کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم (ویزه آقایان)
  • پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی و یا دارای وضعیت نظام وظیفه نامشخص (برگه اعزام به خدمت دارای غیبت و …) لازم است حداکثر تا تاریخ ۲۶ شهریور۱۴۰۳ از طریق پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا نسبت به ثبت درخواست ترخیص از خدمت سربازی و تعیین تکلیف وضعیت نظام و ظیفه اقدام نمایند
  • تطبیق مدارک و ثبت نام و پذیرش نهایی از پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و تائید درخواست معافیت تحصیلی از طریق پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://sakha.epolice.ir امکان پذیر است.

 توجه

اسکن و بارگذاری اصل مدارک زیر در ثبت نام الکترونیکی ضروری است و در صورت بارگذاری تصویر (کپی) هریک از مدارک، مدرک مذکور توسط کارشناسان این مدیریت تأیید نخواهد شد.

 عکس(لازم است عکس جدید در سیستم گلستان با حجم بیش از ۸ Kb و کمتر از ۱۲ Kb بارگذاری شود) تغییر عکس پس از پذیرش حضوری در سیستم گلستان امکان پذیر نیست و مدارک تحصیلی با عکس بارگذاری شده صادر خواهد شد.

 

روند درخواست صدور معافیت تحصیلی:

کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می ­باشند (پذیرفته شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید حداکثر تا 1403/07/30 اقدام نمایند.

راهنمای ثبت نام در پرتال سازمان وظیفه عمومی 

 

روند درخواست کد صحت مربوط به تاییدیه تحصیلی:

به استناد بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۱۷۲۴۲۹/۴ مورخ 1402/01/27 و با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان، کلیه پذیرفته شدگان (دارای مدرک کارشناسی ارشد فاقد کد صحت بیست رقمی) ملزم به دریافت کدصحت بیست رقمی (توسط شخص متقاضی) از طریق سامانه امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir می­باشند.

لازم به ذکر است کدصحت دریافتی می بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ از طریق آدرس ایمیل [email protected] به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال شود.

نکات مهم:

  1. پذیرفته­ شدگان لازم است پس از انجام ثبت ­نام الکترونیکی (اینترنتی) و تأیید کلیه مدارک توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برابر زمان بندی مندرج در سایت دانشکده ، با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری (بعد از اتمام ثبت نام از سیستم چاپ شود) شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
  2.  در بارگذاری مدارک، رعایت وضوح (حداقل حجم kb ۲۰۰و حداکثر حجم kb ۴۰۰) در سیستم ثبت نام الزامی است.
  3.  با توجه به اینکه تنها سال تولد پذیرفته ­شدگان در سیستم ثبت شده است، ضروری است نسبت به درج کامل تاریخ تولد (شامل روز، ماه و سال) در سیستم گلستان اقدام نمائید. اصلاح و تکمیل اطلاعات فردی، تحصیلی، آموزشی، آدرس و… در سیستم گلستان الزامی است. مسئولیت هرگونه تناقض و اشتباه در اطلاعات به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

با توجه به راه اندازی سیستم بایگانی الکترونیکی در دانشگاه، اصل مدارک ثبت ­نامی پذیرفته شدگان پس از اتمام مراحل ثبت نام، جهت حفظ و نگهداری آنها تا پایان دوره تحصیل، عودت داده خواهد شد. بنابراین لازم است دانشجویان در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده و در صورت نیاز به دانشگاه ارائه نمایند.

پرداخت مبلغ ثبت نام:

  •  کلیه پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت مبلغ ۸۰۰/۰۰۰ (هشتصد هزار ریال) بابت خدمات ثبت نام در مرحله ثبت نام الکترونیکی هستند.
  • بدیهی است بارگذاری مدارک و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و ثبت نام پذیرفته شدگان پس از تطبیق مدارک و تأیید اطلاعات دانشجو در سیستم گلستان و تطبیق اصل مدارک هنگام مراجعه حضوری به دانشکده، قطعی خواهد شد.
  • (با توجه به عدم امکان تغییر اطلاعات آدرس محل سکونت و عکس دانشجویان در سیستم، لازم است پذیرفته شدگان در مرحله ثبت نام الکترونیکی عکس جدید خود را با وضوح مناسب بارگذاری کرده و آدرس محل سکونت دائم را در سیستم وارد نمایند.)
  •  کلیه پذیرفته شدگان می­بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص خدمات دانشجویی و تکمیل پرونده مربوطه به آدرس الکترونیکی http://daneshjoo.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.
  • کلیه پذیرفته شدگان می­بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/mentalhealth وکارنامه سلامت جسمانی به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/physicalhealth مراجعه نمایند.
  • پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص موارد مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر به آدرس الکترونیکی http://shahed.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.
  •  کلیه پذیرفته شدگان می­بایست جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی به آدرس الکترونیکی http://herasat.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان محترم:

در صورت بروز مشکل در ثبت نام الکترونیکی و برای مشاهده پاسخ سوالات احتمالی در این زمینه می توانید به آدرس: https://grad.kntu.ac.ir بخش سوالات متداول/ گروه: داوطلبان پذیرش و دانشجویان جدیدالورود مراجعه نمایید.

*** چنانچه سوال جدیدی داشته باشید که در لیست سوالات مذکور وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل [email protected] سوالات خود را مطرح کرده و پس از ۲۴ ساعت جواب آن را در همان بخش سئوالات متداول ملاحظه نمایید.

                 با آرزوی توفیق و تعالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا