دانشگاهی

شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی برای آموزش حضوری دانشجویان

معاون دانشگاه مطرح کرد؛

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه خوارزمی گزارش می دهد:

دکتر عزیزالله حبیبی رئیس شورای رؤسای دانشگاه‌های استان البرز در نشست فوق العاده رؤسای دانشگاه‌های استان البرز در خصوص مصوبه ستاد کرونا و نحوه برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی گفت: شیوه برگزاری حضوری کلاس‌ها برای هر دانشگاه متفاوت است و حضور دانشجویان با توجه به شرایط منطقه و میزان واکسیناسیون و شرایط هر دانشگاه و تصمیم شورای استان انجام می‌شود و شیوه نامه هر دانشگاه بعد از تأیید ستاد کرونای استان البرز اعلام می‌شود.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه با وزیر علوم ادامه داد: وزیر علوم به طور مشخص در خصوص مصوبه ستاد کرونا و حضوری شدن کلاس‌ها، درخواست کرد که دانشگاه‌ها از مصوبه ستاد کرونا عدول نکنند و جنبه‌های مختلف حضور دانشجو باید دیده شود.

محمد حسین عبدالهی در خصوص شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به ضرورت ایجاد شرایط لازم برای تشکیل حضوری کلاس‌ها مثل، واکسیناسیون دانشجویان و کارکنان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب و ایاب و ذهاب و رعایت چارچوب لازم جهت سلامت و فعالیت فرهنگی و ورزشی و آزمایشگاهی گفت؛ پیشنهاد ما حضور تدریجی دانشجویان طی پنج مرحله است. در فاز اول در صورت مهیا بودن امکانات رفاهی دانشجویان ارشد و دکتری برای فعالیت‌های آزمایشگاهی در اولویت اول حضور هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در فاز دوم در صورت واکسیناسیون کامل و وضعیت مناسب دکتری حضوری باشد همچنین در فاز سوم دروس عملی مقطع کارشناسی ارشد در صورت شرایط مناسب و بهداشتی حضوری باشد، در فاز چهارم کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی برگزار شود و در فاز پنجم تمام مقاطع حضوری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا