پژوهشی

تصمیم مهم دانشگاه شهید بهشتی در مورد آموزش حضوری/دفاع پایان نامه ها حضوری شد

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه شهید بهشتی گزارش می دهد: بر اساس مصوبات شورای مدیریت استانی آموزش‌عالی استان تهران، شرایط آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از هفته جاری مشخص شد بر این اساس جلسات دفاع از رساله‌های دکتری و پایان نامه­ های کارشناسی ارشد از اول آذرماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

در موارد خاص، داوران خارج از دانشگاه شهید بهشتی با تشخیص و مجوز معاون آموزشی دانشکده/دانشگاه مربوط می‌توانند به صورت غیرحضوری در جلسه شرکت کنند و در این صورت، جلسۀ دفاع به صورت ترکیبی برگزار می‌شود.

همچنین دروس آزمایشگاهی، عملی و کارگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی سال آخر به صورت حضوری برگزار می‌ شود و برای دانشجویان مقطع کارشناسی که سال آخر نیستند، با توجه به زیرساخت‌ها، امکانات خوابگاهی و آموزشی و … با تشخیص ستاد کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در مرحله انجام رساله یا پایان‌نامه بوده و نیازمند استفاده از آزمایشگاه، کارگاه، مزرعه و غیره هستند، در محیط دانشگاه الزامی است.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، حضور کامل اعضای هیأت علمی در محل خدمت خود، بر اساس ابلاغیه‌های قبلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضروری است و  کلیه جلسات ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در دانشگاه همانند جلسات شورای گروه‌های آموزشی، شوراهای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، شوراهای پژوهشی،  و غیره به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا