پژوهشی

جزئیات فاصله گذاری هوشمند برای برگزاری جلسات دفاع دانشجویان

دانشگاه آزاد اعلام کرد؛

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند جهت برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه ابلاغ کردند.

دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند جهت برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با استناد به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی و در راستای تحقق سند مزبور و دیگر اسناد و نیز کیفیت‌بخشی و کارآمدسازی پژوهشی تحصیلات تکمیلی و با هدف برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در شرایط ویژه پاندمی کووید ۱۹ ابلاغ می شود.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ تمامی جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در شهرهای قرمز به صورت مجازی برگزار می شود. در صورتی که دانشجو بومی واحد محل تحصیل خود باشد، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام‌شده، در واحد محل تحصیل جلسه دفاع را برگزار می کند و استادان راهنما، مشاور و داور می توانند حضور مجازی داشته باشند.

در صورتی که دانشجو بومی واحد تحصیل نباشد، می تواند دفاع از پایان‌نامه / رساله را در نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت انجام دهد. در این خصوص لازم است ابتدا دانشجو درخواست کتبی خود را به صورت غیرحضوری به مدیر گروه تخصصی محل تحصیل ارائه و در صورت احراز شرایط توسط واحد مبدأ، در دانشگاه میزبان دفاع کند.

در این دستورالعمل تأکید شده است: تمام جلسات دفاع در سایر شهرها به صورت حضوری برگزار می شود. تنها استادان راهنما، مشاور و داور که بومی محل تحصیل دانشجویان نباشند، می توانند حضور مجازی داشته باشند.

همچنین واحدهای مبدأ و میزبان باید تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری جلسات دفاع را انجام داده و مطابق آیین‌نامه ها با دانشجویان همکاری کامل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا